äl-sprutan

Senare ikväll är det dags för Ovitrelle'n, har varit väldigt udda att även på sina lediga dagar under helgen fått ställt alarm för att kliva upp och ta spruta (Orgalutran). Men nu återstår bara finalsprutan. Det går undan! Hoppas dagarna går undan sen med efter ET också.

Känner mig svullen och uppblåst, men det syns inte så bra iallafall om man kikar i spegeln. Men känslan finns där och tycker det är hemskt obehagligt att luta mig framåt för mycket just nu, så har det varit sen mitten av veckan ungefär.

Trött är jag, men vet inte om det har samband med detta utan kan ju vara annat som spelar in. Försöker krya på mig från dryg förkylning som vägrar släppa helt, tröttsamt bara det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0