RD 1

Känns långt, mycket långt nu när man är på första ruvardagen av... många! TD på RD 18, RPC kör med sina 18 ruvardagar. Trodde inte jag skulle uppleva denna rastlöshet, att det istället faktiskt skulle inte kännas så tokigt att ruva. Men det känns segt, långt, tråkigt. Jaha.

Får väl ta och sysselsätta mig mer, men jag ids inte riktigt med att flänga en massa just nu när det gått i 110 i några veckor - allt har avlöst varann. Idag blir det LUGNT o SKÖNT - men förmodligen väldigt långsamt, ha ha! En bok, lite godis och mysa under täcket mellan varven jag springer in o ut i tvättstugan känns lagomt.

Vaggisarna kletar, och jag har slut på trosskydd! GAH! Så måste väl iväg o införskaffa mig för det är inte så mysigt...



Uppdaterat 18:20
Kom på att jag borde äta Folsyra med, men de tabletterna jag hade hemma hade gått ut. Så var iväg på affären och införskaffade mig trosskydd och sen in på Apoteket och köpte MittVal Kvinna, så nu får man ju lite av varje i sig om inte annat än att äta rena folsyretabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0