RD 12

Blir mer o mer konfunderad! Har haft bruna flytningar sen RD 10, ibland lite - ibland mycket. Har ju inga direkta symptom heller att luta mig tillbaka emot, har mått lilla illa från och till och sen vet jag inte med rännande på toaletten är nåt att hänga i julgranen då det lika gärna kan vara min kroniska sjukdom jag har eller UVI. Men jag blir så skeptisk med dessa flytningar, skrämmande om inte annat! Idag kom en brun slemklump också, förlåt för detaljer ;-( Men inga färska blödningar och jag har varit så nojjig och avverkat 5 test till efter de 2 positiva, alla de nya testen positiva - vissa svagare när man testat senare på dagen och man druckit o sprungit på toaletten mycket.

Om det är annalkande MF? Har ingen aning! Jag vill inte veta nåt mer nu för tillfället, bara stänga av för några dagar - för att sen kliva upp tidigt på morgonen och plocka fram ett CB och se vad resultatet blir. Tyvärr funkar det inte att smita iväg så, och jag blir ständigt påmind av dessa flytningar.

Kommer bli tokig innan jag får bekräftat hur det ligger till. Hatar att RPC har stängt, att inte kunna bara slå en signal. Vill inte åka till gynakuten heller för detta.

Så är status just nu, jag ids inte ens sitta o försöka förklara läget på FL. Sitter mest och läser och svarar gör jag knappt just nu.

Söta ni är som hoppas och tror för oss iallafall. Vi har genomgått så mycket bakslag på dessa 7½ år vi försökt bli en liten familj, man blir ärrad och har svårt att förstå att lycka även kan knacka på hos oss.

Kommentarer
Postat av: tonci

Tack för din kommentar på min blogg :-).

Jag har hört av flera som var gravida att de har fått bruna flytningar i början, även till och med lite blödning, men ändå var allt bra. Jag tror om du testar positiv då behöver du inte oroa dig. Det ska gå bra, jag håller tummarna!!!!

Kram!

2009-12-29 @ 21:58:52
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0