RD 14

Nu tror jag det är kört.

Igår blev det mer och mer blod och jag fick sådan värk, till slut rann det verkligen. Hade så ont, det kom i intervaller då jag knappt visste var jag skulle ta vägen. Låg mest i soffan och tryckte mig med vetekudden.

Hade tänkt testat idag för att överraska min mamma med ett inslaget test, hon har frågat i några dagar nu hur det gått och om jag testat men jag har kört vit lögn. Men nu blir det inget test.

Blir väl ett test på TD 4/1 men man blir väl inte klokare för det om det är positivt fortfarande, det kan ju vara kvar hormoner ändå. Men gör väl ett test och ser, så får jag maila kliniken och berätta hur det ligger till.

Har fortfarande ont men har inte vågat tagit nå annat än Alvedon som hjälper föga. Vette tusan hur jag ska orka fixa för idag när vi ska få gäster hit. Är inte ledsen, mer besviken på mig själv att jag tjuvtestat och fått en gnutta hopp som självklart ska suddas ut fort som bara den.

Ser positivt på att ett insatt ägg iallafall har fäst, alltid en början till ev. kommande försök.

Kommentarer
Postat av: Tonci

Oh, vad tråkigt att höra det!!!! Men vara inte besviken på dig själv, det är jättesvårt att hålla ut och inte tjuvtesta.

Du har rätt med din positiva tanke, att ett embryo kunde i alla fall fastna i dig, som är bra och ett bra tecke före nästa försöket. Jag kunde inte ens producera ett bra embryo...:-(

Jag hoppas du ska må bättre till kvällen när gästerna kommer och trots allt ska du få en trevlig kväll.

Stora styrke kramar till dig!!!

2009-12-31 @ 15:23:45
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Nori

Hoppas också att du kan få en trevlig kväll.



Bra att du kan hålla fast vid det positiva, att embryot kan fästa. Håller alla tummar för nästa gång!

2009-12-31 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0