SD 9

De ringde från RPC vid 14-tiden, trodde de glömt bort mig och att jag skulle behöva ringa och stå i telefonkö själv. Men som alla andra gånger så ringer dem när det är som mest olämpligast. Ingen penna, inget papper. Så fick memorera allt i huvudet, är glad att det inte var så mycket "nytt" egentligen så. Men minnet är kasst så.

Sprutar t.o.m Söndag då jag avslutar med Ovitrellen på kvällen vid 22.00. Sen finito med sprutor denna omgång. Har ett antal stickmärken nu på magen och några små blåmärken. ÄP Tisdag 15/12.

Så får vi väl se när det blir ET, förmodligen på Torsdagen. Självklart prickar ÄP och ET in båda mina hemtentedagar, men det är ett annat kapitel. Är ju inte lätt att planera när man sitter i karusellen, bara att hänga med och justera allt annat runt omkring så allt flyter på ändå. Men det blir ju mycket "kanske" för man får ju inte garanti förräns dagarna inpå, det är ju inte så smidigt med tanke på tentor sådär. Får göra tentorna på andra dagar tack o lov, det kunde varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0