BORING!

Blir fan knäpp, när det väl lossnar o flyter så ska det proppa igen någon annanstans. Ja jag pratar om Läkarhuset och spolningen hos Misgena såklart. Inte ett ljud därifrån, trots Johannes kallelse. Sällan de ignorerar en då :-/ Har verkligen inte orkat själv legat på och hoppats att få hem en tid för spolning, men nej då. Sjukvården kan man ju inte luta sig tillbaka till, det är fram med armbågarna och veva för fullt om man vill komma fram.

Måste ta mig i kragen och ringa om den där jäkla spolningen då. Kommer nog muttra på rätt bra åt den som svarar.

Annars så har jag kört med äl-stickor i December månad, men jag lyckades då inte pricka någon ägglossning iallafall. Frågan är om jag lossar tidigare/senare, har ju haft så förut.

Tråkigt input, men något har jag åtminstone hävt ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0