Dag..

Dag 39 nu då, vadan detta?! Väldigt irriterande att det ska ta och börja krångla nu när vi äntligen var i startgroparna. Nu har det gått så långt att jag grubblar mer o mer vad som sker, hade 3 ÄL-test hemma som jag testat med tre dagar i rad och alla positiva. Läste mig till att vissa testat sig fram positivt gravid med sådana, så mest för att bli av med dem gjorde jag exprimentet. Men dessa kan man ju inte förlita sig på helt att det kan vara så jag lägger inte så stor vikt på detta. Har pallrat mig iväg till apoteket och införskaffat mig grav.test, men tänkte vänta några dagar till med det.

Så.. det händer inte så mycket här.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ÄR gravid!

Testa och NJUT!

2009-11-23 @ 12:35:11
Postat av: underbar gåva

Linda: Det tror jag föga att jag är, känslan säger mig STARKT att det bara är strul, strul och strul. Väntar några dagar till just in case, mensen kommer förmodligen snart.

2009-11-23 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0