Några dagar kvar (?)

Nu är alla vaggisar och sprutor hämtade, bara mensen som väntas nu då. Är på dag 29 och är det som det ska dyker den upp på dag 31. Är bara lite fundersam hur jag ska lösa sprutorna som är kylvara när jag ska ner till Uppsala igen, de måste ju också ner (och hem igen). Men iofs så kan man ju ha dem i rumstemperatur med men då har de kortare hållbarhet men det kvittar ju när man iallafall använder upp sprutorna.

Nedräkning nu då. Ser fram emot det hela men det är lite skrämmande också. Om jag fått en peng för varje gång jag tänkt att "vad enklare det skulle vara om man bara fått det överstökat med att rumla i sängen en stund" så hade jag nog varit mycket, mycket rik i dagsläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0