För din skull?

Hmm... det är imorgon jag får "skämmas" om jag får klartecken att klättra upp i gynstolen. Igår rakade jag mig helt och hållet. Tänker så weirda tankar att "tänk om han tror jag gör mig "fin" för hans skull?", jag verkar inte vara ensam om detta problem med att oroa sig hur man ser ut down there - så det känns lite tröstande mitt upp i allt. Så därför tänker jag försöka göra allt som vanligt oavsett hur det blir med alla gynstolsbesök framöver. Imorgon är det dock första gången jag kommer ligga där renrakad i hela mitt liv. Alltid varit nojig och haft "mittemellan" för det har känts neutralast. Men nu så..

Visst är man fånig? Imorgon är det enbart för min skull hur jag ser ut där nere ;-)

Känner mig dock inte så fräsch just nu när man snigelslemmar i överflöd, märks att kroppen förstår att man har/haft ÄL. Dags för en dusch och bums i säng, ska upp tidigt, imorgon gäller det. Fryslort/ar, kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0