Högt och lågt

Att få tiden att gå brukar jag vara relativt duktig på, idag åkte jag iväg och träffade en av mina äldsta vänner. Hon har två barn varav den yngsta är en som är högt som lågt, ska ha uppmärksamhet mest hela tiden och så. Man blir rätt trött i huvudet efter några timmar hos henne, men det är samtidigt så gemytligt.

Vi har alla olika syn på uppfostran också, men det respekterar jag. Huvudsak jag får säga ifrån när jag tycker barnet i fråga går över mina gränser. Det känns jättebra att hon inte tar illa vid sig, men vi är verkligen som dag och natt. Jag är väldigt konsekvent och det är inte hon ;-) Barnen är dock väldigt uppfostrade i överlag, låter nästan som de var monster. Fina pojkar varav den minsta har något för många myror i brallan *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0