RD 7

Inga mer flytningar, men detta har gjort att jag börjat stirra mig blind på toapappret igen - mycket tidigare än alla andra gånger. Man kommer ju inte vara helt frisk i huvudet efter många försök tror jag ;-)

Här sker som vanligt inte mycket alls, inga direkta olikheter som är värd att nämnas. Jag mest försöker LEVA och inte pausa, rulla tillbaka i gropen och inte förstå vad jag kan missa.

Igår spenderade jag hela dagen med min systerson, härliga solstråle som får mig att tänka på allt annat än karusellen i vårat liv. Munnen går i ett och trotsåldern är ett enda ord som förklarar honom just nu. Men han är lika underbar för det ;-)



Uppdaterat ca 18:00

Rosa/rött nu på pappret vid senaste toalettbesöket. Så förvånad bara över att det kommer så tidigt?! Är ju bara på CD 23 av minst 29/30.. Nåväl. Får ser hur detta fortlöper helt enkelt. Har lite molvärk i magen med. Argh.. så trött på den här karusellen, när blir det våran tur?

Kommentarer
Postat av: MDB

Hoppas så att det rosa/röda inte betyder något!

2010-04-26 @ 21:49:21
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0