Bilskydd

Vi har klämt o kännt på Barnens Hus i två dagar och slog till då det var prissänkt. Så en Akta Graco Logico med bas blev det, färg Lion. Svart med röda detaljer. Känns lite busigt att köpa så stora saker redan, men till bra pris så varför inte?



Så lillskrutt får åka tjusigt han med ;-) Kommer väl få hem den inom kort då den inte fanns hemma utan fick beställas. Skönt att ha den här biten klar, är ju en djungel detta. Hade ju tänkt från början köpt begagnad utav bekanta men bilskyddet hade sina år på nacken så den fick kasseras istället. Vågar inte köpa begagnat av okända folk, litar inte på att de garanterar att de är okrockade.. Då lägger jag hellre den extra summan för att få den garantin!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket snyggt bilstol! Och det är kanonbra med solskyddet :)

2010-08-17 @ 19:38:42
Postat av: carlan82

Låter bra, jag håller med dig.



Unna dig att köpa saker till din bebis och tänk inte på att det inte kommer att bli av. Strunta i vad andra kan tycka. Ta vara på att njuta att du snart ska bli mamma.



Massor med kramar.

2010-08-17 @ 19:41:15
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi köpte samma babyskydd på barnenshus när vi var i östersund, passade på eftersom de inte har barnenshus här hos oss.

vi tog det svart/gråa =)

2010-08-17 @ 21:16:34
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fint åk hörru!! :) Jag tycker det är bra att köpa i tid, det kommer jag göra när det är min tur.. försöka iallafall. Annars kanske det lätt blir lite stress mot slutet när man inser att man har mer än hälften kvar att köpa. Det syns att magen växer, tycker jag. Den har iallafall fått en annan form ser det ut som, rundat till sig lite :)

2010-08-18 @ 20:18:53
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0