Hoppsan! ;-)

Blivande farmor hoppade på mig på Facebook samma kväll som UL hade varit, men då låg jag redan och sov. Så jag mailade henne morgonen därpå och berättade lite kort - och om de ville veta så kunde vi berätta könet också för de visste vi väldigt säkert ;-)

Att blivande mormor ville veta könet visste vi redan, hon är nog lika nyfiken som oss - och väntade såklart på ett glädjande samtal. Men med Farmor visste jag inte. Men har inte fått något svar på mailen jag skickade dock. Däremot läser jag i makens blogg att han ringt henne strax efter ultraljudet och även ploppat ur sig könet innan han ens frågade om hon/de ville veta! Ha ha ha!! Ja, hoppsan hejsan! ;-) Hoppas det inte gjorde så mycket...?

Vi har lite dålig kommunikation var tredje vecka här hemma då maken jobbar eftermiddag och jag dagtid som vanligt. Jag sover när han kommer hem, han sover när jag kliver upp och åker iväg. Så har inte riktigt pratat något sen den lilla stunden på parkeringen utanför sjukhuset efter ultraljudet.

Fick bara mig ett gott skratt när jag läste att han bubblat ur sig det i rena lyckan när han svävade på molnen ;-) Sötnos!!

Kommentarer
Postat av: Tonci

Ja, ja, den är boken, med gräsmatta och massa barn. Kanske du ska gilla den mer än jag. Egentligen innehåller den också mycket fakta, har ett bra humor ibland, men de skriver mycket av egna erfarenheter och hur de upplevde graviditeten och förlossningen vilket jag inte var så nyfiken på.

2010-08-12 @ 06:05:31
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: FLOOSAN

Åh va spännande får vi också veta? =)

2010-08-12 @ 09:07:09
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Jenny

Det blev en Samsung NX10, jag hoppas den blir bra! Den ser lovande ut men den är ju rätt ny så det är svårt att veta.

Ja det är alldeles för tidigt att köra, samtidigt gillar jag mornar bättre på nå vis:) förutom att kliva ur sängen då såklart;)



Ooohh.. men du, får vi veta könet också?? :D Jag gissar på pojke...



2010-08-12 @ 10:02:44
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0