Lite mer böcker

Jag är en liten bokmal, och strax efter jag plussade fick jag låna en drös böcker av syster min som hade som handlade om graviditet. Ja och hon hade lånat gravidböcker av mig också som jag fyndat på någon bokrea för något år sen. De böckerna slukade jag fort.
Beställde hem två nya som jag hoppas lite på att de ska vara läsvärda och roliga.



Handbok för Gravida, allt din doktor inte berättar - läst lite efteråt om kommentarer kring boken att det mesta har man läst på något forum ändå så det är sällan något nytt. Vi får väl se.

Och På smällen, från A till Bebis - diggar Ann Söderlund så hoppas den här kan vara lite rolig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den till vänster är riktigt rolig, synd att du inte hojta lite innan för den boken finns i min bokhylla.



Hoppas du får en kanondag <3

2010-08-17 @ 06:30:44
Postat av: Maria

Jag bara älskade Ann Söderlundsbok när jag var gravid. Har sällan skrattat så mycket som när jag läste kapitlet om Sterila Vattenkvaddlar som smärtstillning.

Kram och lycka till.

2010-08-17 @ 08:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0