Loppisfynd för 180:-

Idag åkte jag iväg tidigt för att komma strax efter öppningen av storloppisen de skulle ha i grannstaden, svängde förbi Kontanten och plockade ut lite hundralappar - bäst att gardera sig tänkte jag om man skulle lyckas snubbla över något större också.

Väl där var det redan mycket folk, kul! Jag stötte på min storasyster det första jag gör och det var nog tur, hon fick rota i alla kartonger i marknivå åt mig så jag slapp huka mig ner stup i ett. Fogarna säger aj aj åt mig och sedan är jag inte världens vigaste längre - aningens klumpig.

Hittade faktiskt mycket fräscha leksaker den här gången. Slänger upp lite bilder på mina fynd, ni kanske är nyfikna?


Ett par grå och ett par mörkblå velourbrallor, sedan är det pop mössor i två olika storlekar, knappt använda något utav det.


Dålig bild för färgerna är inte riktigt rätt, men en mörkblå overall med gröna kantband, vita stjärnor. I fint skick. Storlek 62 om jag inte missminner mig, lagomt när lillskrutt växt ur den bruna pop overallen.


Tre olika varianter av mjuka böcker, sedan fem stycken mjuka figurer - vissa skallrar och andra prasslar. En ringskallra.


Bildbok som handlar om gårdens djur, mina första ord - titta o känna, mumin och sedan ett bananer i pyjamas pussel.

Kommentarer
Postat av: MDB

Vilka fina fynd!

2010-08-28 @ 13:29:34
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Håller med MDB, vilka fina fynd du har gjort! :)

2010-08-28 @ 17:51:34
Postat av: Karolina

Fina grejer du hittat!! Tänk bara på att man får MASSOR i strl 62-68.

2010-08-28 @ 19:11:11
Postat av: yevonde

oj! ja det var ena riktiga kap :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0