Magbilder

Det är rätt roligt egentligen hur pass missvisande bilder kan bli, min lillasyster tyckte magen såg större ut på bild än i verkliga livet när vi äntligen träffades förra veckan. Och jag kan hålla med på vissa bilder - jag fuskar inte och försöker verkligen fotografera från samma avstånd men det är svårt när jag inte använt mig utav stativ eller någon som fotar mig - jag fixar biffen själv - tur man har långa armar ;-)

Och man tycker väl att magen ska bli större för varje vecka, men det har verkligen inte varit så för min del. Klart man funderat och oroat sig en del över det, men numer skrattar jag bara åt det. Märker stor skillnad på vad jag äter och hur mycket jag äter - ligger nog mycket i det med, men märkligt att det är så synbart bara.

Nåväl, 18 fulla veckor - imorgon kliver vi in i vecka 19 - spännande vecka!

Kommentarer
Postat av: carlan82

Helt otroligt att du tar bilderna själv. Mycket imponerad.

2010-08-08 @ 19:29:14
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med carlan, trodde maken tog dem åt dig.



Du är duktig! Och det är så roligt att få se magen växa :)

2010-08-09 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0