Ny dag för veckobyte

Nu måste man lära sig att ny vecka innebär ny vecka +1dag. Bytte på Måndagar men byter på Söndagar. Lite tokigt med magbilderna bara när jag tagit dem i fulla veckor då. Men tror jag fortsätter Söndagar, en bra dag som jag kommer ihåg med min lilla gravidhjärna.

Är fortfarande uppe i det blå o susar, så underbart ljuvligt att få se vårat älskade mirakel igår. Jag grät som en tok flera varv igår kväll när det slog mig att allt såg bra ut, att det faktiskt är på riktigt! Man är bra trög, är svårt att förstå att vi har lyckan med oss och får dela det tillsammans. Man är innerst inne så rädd att man ska snava någonstans och hamna i olyckan åter igen - som man annars alltid fått gjort förr eller senare.

Blivande moster och mormor fick samtal efter UL, stora moster hade det faktiskt på känn hon också att det gömde sig en liten pojk. Mormor har det tufft med massa elände med tänder som krånglar och varit på mardrömsbesök hos tandläkaren den dagen - så hon fick lite solsken vid mitt samtal och tyckte det var mysigt med en till pojk som barnbarn. Älskade älskade - kan hon behöva!! <3

Tack alla ni som kommenterat!! TACK!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag missade detta inlägg, här står det ju!! Nu var jag för snabb.. Vad kul! Stort grattis!!! :D

2010-08-12 @ 10:04:11
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0