Nytt besök

Imorgon blir förmodligen sista BT kollen innan de lämnar över värdena till spec. mvc. Tyvärr måste jag gå till en annan barnmorska då min är på semester, jag gillade inte förra gången alls - kände mig bara skuffad åt sidan och att det var mitt fel att jag ens var där. Hoppas jag blir mottagen lite bättre imorgon då.

Känner av ryggen mer och mer mot eftermiddagarna, kvällarna är hemska - har så ont så jag knappt orkar sitta upprätt. :-( Men men, har man kass rygg från början så är man väl inte direkt förvånad!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad trist att du fick känna så.. Det är inte direkt så man vill minnas besöken när man tänker tillbaka. Jag hoppas verkligen du känner dig mer välkommen imorgon!

2010-08-05 @ 20:33:51
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0