Riktiga JEANS

Alltså, jag har ju inte kunnat dragit på mig några riktiga jeans (med gylf/knappar) på många många veckor, och har jag kunnat det så har jag absolut inte fått igen byxorna. Har ju breddat osynligt över höfterna och magen putar ju som sagt. Men så imorse kom jag på att jag fått en hög med jeans av min kära mor som växt ur sina - så jag river fram och kan faktiskt knäppa igen jeansen - så någon vecka kan jag nog gå med dem innan dem blir obahagliga. Tjoho! :-) Tänk att man kan bli så glad för så lite??

Har inte så mycket brallor enligt mig själv att dra på mig nu.. mina grå (dem där skrynkliga jag köpte i början) mammabyxor kan jag knappt få på mig för höfterna tar emot - dessa ligger o trycker på nedre delen av magen och mot min blåsa. Inte så sköna längre. Sedan har jag leggings som jag kavlar ner under magen, de börjar kännas en aning dem med. Och så har jag mammajeansen då som jag fortfarande inte vill använda då de sitter så slappt över låren, fånig jag är! Ha ha ha!!!

Får gå med rumpan bar snart ;-)


Uppdaterat senare under dagen:

EEEH! Jag SKOJAR! Tar tillbaka det där jag skrev imorse.... Jeansen har varit sjukt obehagliga sen efter lunchen - aj aj aj - stackars bebismage. :-( Får allt hoppa i de där mammajeansen snart och fladdra bort ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men då paketerar jag de byxorna jag har ligger här, för de tror jag sitter bra på dig. :-) Postar dem efter helgen :-)

2010-08-19 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0