Skäms nästan!

Men jag har fyndat lite till, men det är mer till nästa sommar dock då det var dåligt med bebiskläder på "halva reapriset" i butikerna i två städer. Nåväl, vi har mycket kläder nu men man kan inte låta bli när man hittar något fint. Två kortärmade bodysar som båda går i gult, en är randig i vitt. Och ett par svala ljusblå jeans i baggystuk.

Nu är det äntligen HELG! Ska bli så skönt för min trötta kropp. Jag är verkligen luddig i hjärnan och har ont överallt. Vi kanske får tummen ur och åker o klämmer på bilskydd o vagn i någon butik i helgen? Sedan har jag på helgschemat att åka ut i skogen för svampjakt, det ser jag fram emot - det är balsam för själen!

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: carlan82

Jag vill också åka och leta efter svamp men min man vill vänta till nästa helg. Ska nog försöka lura honom så vi tar en sväng i skogen på söndag. För jag själv ska få jobba extra imorgon.

2010-08-13 @ 20:26:37
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0