Va tusan?!

Har verkligen huvudbry när jag försöker få till magbilderna som fattas, det stämmer helt enkelt inte eller så fattas det någon vecka? Jag ger helt enkelt upp och låter dem bilderna på vift vara utanför helt enkelt - har inte tålamod och sitta och filura vilken vecka jag var i där och då osv. För helt plötsligt stämmer ingenting!? Ingen större skillnad på de veckor som inte blir med så jag sörjer då inte ;-)

Ska upp med v. 18 nu idag med - ser att jag skrev v. 18 förra veckan med på magbilder, semesterhjärna eller nåt ;-) Inte konstigt att det blir virrigt!! Men det är ändrat så jag inte blir helt knäpp, så går det när man uppdaterar lite senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0