Favoritsida

Redan när BVC var här på hembesök så envisades vi med att få Mileon att även sova på höger kind vid hans sovstunder, trots man la honom så - kikade till honom en stund senare så låg han på sin favoritsida igen. Helena från BVC tyckte att huvudsak vi hade koll på det och försökte, så han åtminstone låg på den sidan kortare stunder var det okej.

Nu tror jag vi har lyckats "lura" honom, dock får man bulla upp under kudden så han inte "välter över" till sin sida. Så nu ligger han nästan 50/50 på båda sidor. Och ibland kan man även se att han inte alltid väljer favvosidan när han själv får välja. Som vi kämpat med detta, ja... jag iallafall ;-) Skam den som ger sig. Men blir inte förvånad om han lyckas klura ut hur han ska kringgå detta - ha ha!

Kommentarer
Postat av: carlan82

Dem är gulliga dem små liven.



När jag föddes sa dem på bb till min mamma att jag inte fick ligga på sidan utan måste ligga på mage men jag hade också en favorit sida och det var inte på mage.



Mamma min gav med sig och lät mig ligga på sida.

2010-12-27 @ 21:33:24
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom har en hel del egen vilja trots att dom är så små :D



Sv: Det har varit mycket skönt att ta sig ut i friska luften, blir knäpp av att bara vandra mellan soffan, sängen och köksbordet! :S

2010-12-27 @ 21:36:21
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Emma

fniss Vad sött. Klart man ska ha en favoritsida, men liiite omväxling måste man ju också ha =)

2010-12-28 @ 11:43:57
URL: http://eg84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0