Gott nytt år!

I min vanliga blogg (som inte uppdateras lika flitigt längre) så skrev jag en nyårskrönika, då reflekterar man snabbt över hur året har varit - vilka toppar och dalar det blivit. Vi har mist fina människor vi tyckt om att dela tillvaron med och det är väldigt hårt, än har jag inte "hunnit med" psykiskt nu när mamma gick bort - allt har blivit så besudlat av den förbannade cancern. Grämer mig så hur ovärdigt livet blev för henne i slutet.
Sedan har det ju även varit mycket solglimtar också, som vårat fina plus som blev våran underbara son som kom med buller o bång. Våran sköna vistelse på slott i somras, få unna sig vad man ville, och bara vara. Känna sig fin i magen. Några små sockertoppar som också kom till världen detta året, Mileon har ex. en kusin som är 8 månader äldre än honom :-) Jag fick fast tjänst, likaså min syster som chansade o sa upp sig från sitt förra jobb - något jag tycker var vågat gjort i dessa tider. Men man ska må bra på jobbet med, så är det!

Man måste blicka framåt, nu stänger vi snart till för året 2010 - och öppnar upp för 2011. Jag hoppas att det nya året har fler ljusare stunder än mörka, att vi syskon kan läka våra ledsna hjärtan tillsammans så gott det går - minnas mamma och ha henne med oss i allt vi gör.

Vi firar idag in ett nytt år och även att Mileon har hunnit blivit hela 4 veckor gammal! Det går så otroligt fort! "Firar" gör vi här hemma vi tre bara, i myskläder, god mat o dryck. Behövs inte så mycket mer, bara vi är tillsammans ♥


GOD NYTT ÅR på er!!

Kommentarer
Postat av: MDB

Gott nytt år till er. Hoppas på ett 2011 med bara ljuspunkter!

2010-12-31 @ 15:59:33
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ett riktigt gott nytt år till dig och din familj, det har varit ett år som bjudit på höga berg och djupa dalar.



Själv blir det ett lugnt nyår med mannen, väntar mest på Liten nu och har inte riktigt orken till särskilt mycket annat. Så underbart söt Mileon är, tiden rusar.

Kramar

2010-12-31 @ 17:03:25
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Gott Nytt År på er vännen!

Kramar

2010-12-31 @ 18:28:48
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Jag glömde skriva att vilken vacker huvudbild du har här på bloggen :-).

2010-12-31 @ 18:29:35
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0