Julmys

Trots stökiga nätter så packade vi ihop oss för lite julfirande hos min syster med familj (o lillebror!), man har knappt orkat bemöda sig att tänka på julklappar men det blev prio barn o lillebror - tacka vet jag internetshopping för har det lite svårt o bege mig iväg ensam. Att dra med Mileon på köpcentrumet är inte ens att tänka på med resten av befolkningen med diverse snuvor o bacillusker..

Vi fick det riktigt mysigt, lilleman sov sig igenom i vanlig ordning - han verkar gilla stök och sover desto bättre. Och det verkade som han varit snäll dem här tre veckorna i sitt liv för han fick en liten hög med julklappar :-)


Och så fick han en blöjtårta av sin moster <3 Är så imponerad hur hon orkar fixa o stå i!



Och så hade moster även gett två av sina egensydda lek/snuttefiltar - dem är så fina och mysiga!



Vi får väl se när man kan fira jul med restrerande släkt, med detta snöoväder så känns det inte alls lockande att åka iväg nånstans.

Mileon fick iallafall tomtebesök på julafton, det var ju lite synd att han sov - men tomten kikade ner i vagnen där han sov och lämnade hans julklappar ändå.


Kommentarer
Postat av: EvaMarie

God fortsättning på julen!! Vilken jättefin blogg du har Linda!!!! Stor julkram till er alla tre!!!/Eva

2010-12-25 @ 13:02:56
Postat av: Sara

God fortsättning till er också! Ser riktigt mysigt ut i vagnen där han sover när tomten kikar :-)

2010-12-25 @ 20:31:05
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Nina

Fina grejer tomten kom med:)

Ja det var mysigt att vara hundvakt, speciellt åt den gosegrisen:) haha det var maken som stod för promenaderna, då jag knappt kan gå ute av min foglossning:P

2010-12-25 @ 23:24:25
URL: http://ninairmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0