Liten uppdatering

Har inte så mycket nytt att komma med så därför uteblir uppdateringarna här. Jag mailade ju kliniken på testdagen och i Torsdags får jag bekräftelse utav dem att de vidarebefodrat mailet till en barnmorska på avdelningen som skulle kontakta mig vidare. Men.. det är ingen som ringt. Dock har de ju precis öppnat sen jul o nyår så de har väl fullt upp och jag blir väl inte prio. Sen har jag ju kunnat ringt in själv men vill inte belasta dem i onödan när det inte är akut och jag redan ställt in mig på att det var missfall och blickar framåt på frysförsöken. Måste ju ha en riktigt mens emellan minst så det blir väl inte förräns i februari vi tutar o kör igen.

Och inte heller har jag testat mig något ytterligare, torsdag/fredag/lördag (idag) har jag fått mörka flytningar/blod, så nu springer man runt med trosskydd återigen. Var så skönt o slippa bindor o trosskydd men back on track again! Det slutar väl framöver.

Vet inte riktigt men jag känner inget specifikt, ibland har jag småvärk i magen - är mest nu när jag har flytningarna, är nog relaterat till det. Brösten gör inte ont längre, får inga illamåendeattacker heller. Så jag är så säker, så säker!

Kommentarer
Postat av: Tonci

Jag är så ledsen för dig :-((. Det är så j...a orättvist! Jag håller tummarna att nästa försöket ska lyckas!

Kram

2010-01-09 @ 17:50:11
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0