BT-koll

Svängde in till barnmorskan idag igen för blodtryckskontroll, hade MYCKET bättre värden nu konstigt nog men kanske för jag är hemma? Jag vet inte, vi pratade om hur jag mår just nu. Huvudvärken kommer och går, mår tryckande illa och har yrsel. Sur och grinig för allt, värmen är riktigt jobbig.


Hon rekommenderade att VILA, vara hemma veckan ut men jag vet inte... jag klättrar på väggarna. Ringde till chefen och språkades ett tag efter jag kom ut från bm. Ska lyssna på kroppen och ta det lugnt några dagar, förmodligen dyker jag upp på jobbet på Fredag iallafall. Tur det snart är semester, får bita ihop sista veckan och hoppas man orkar med det. Man är verkligen inte som förr, trodde det inte skulle vara någon större skillnad som gravid men tji fick jag. Eller är det jag som får nitlotten jämt o ständigt?

Kommentarer
Postat av: Tonci

Lite senare blir det bättre och lättare, du får se. I alla fall var det så med mig. Jag led mycket i första 12-15 veckor, hade nästan samma problem som du, men sedan kom en stor förändring.

Håll ut, kroppen fortfarande försöker anpassa sig till att ett liv växer i dig.

Kramar

2010-07-14 @ 09:39:28
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: MDB

Jag kan säga att jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft semester nu. Sista veckan på jobbet var så jobbig att jag inte visste var jag skulle ta vägen, och jag riktigt fasar för att gå tillbaka.



Hoppas att det blir lättare för dig! Kram.

2010-07-14 @ 10:48:30
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Åh gumman :-( Hoppas att det vänder snart för dig! Vill att du ska ha en toppengraviditet!



Skönt att du har fått en kanonchef som förstår. Det gör det lite lättare iaf.



Vila upp dig och så kommer du tillbaka med mer krafter.

Kram! <3

2010-07-14 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0