Fort men ändå långsamt

Jag upplever att veckorna går fort och fascineras att vi snart är i vecka 15 redan, men ändock går det sakta emellanåt. En konstig ekvation som inte riktigt går ihop. Men tydligen går den ju det. 14 fulla veckor idag och ska föreviga magen idag igen.

Idag spenderar vi dagen på vift, tänkte packa ner lite picknickmat och åka iväg nånstans. Får kolla kartan lite snabbt så ska vi nog vara på g här :-) Sen blir det en avstickare till pappa min som sliter med pool o altandäck, har vi tur kan vi få oss ett dopp!

Märker att jag har lite svårare att tackla värmen numer, men försöker svalka av mig alt. ta mig in i skugga. Bara jag äter och dricker som jag ska så mår jag ändå fint, tyvärr många som är jämngångna med mig som inte mår lika bra och jag lider verkligen med dem :-/

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det är konstigt det där att tiden kan gå långsamt men ändå så fort... Känns som det var nyss jag var gravid men samtidigt känns det som att Viggo varit här i evigheter...

Hoppas ni har det bra i sommarhettan!

2010-07-12 @ 22:37:16
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0