Konstigt det där

Att det kan vara så olika från person till person hur pass mycket mage man får, jag undgår inte att jämföra - min mage ser rätt stor ut på magbilderna men den är mycket mindre i verkligheten. Sedan ser man jämlika som har mycket mer "bebisput" än en annan - jag har fortfarande mer put längst ner.

Förstår ju såklart att det ÄR olika, vissa syns det mer på än andra. Man är väl bara otålig, just nu kollar alla på en som man blivit lönnfet under sommaren. Kanske är man glad att magen är liten och nätt i slutändan? Slippa kånka i onödan. Man är nog aldrig nöjd - typiskt svenskt det där.

Samma sak med rörelser, sprattel osv. Väntar otåligt. Jisses, har inget tålamod. Vissa har redan känt, jag vill också känna - kanske blir det mer verkligt då?

Ska fota magen idag, först ska jag försöka göra lite nytta här hemma. Äntligen börjar jag bli människa, idag har jag fått behålla tablett. Så får fortsätta underhålla med tablett morgon o kväll.
Tempen ute har klingat av något, det är underbart! Denna tryckande värme som varit har bara spätt på allt det jobbiga.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är klart att man jämför, annars så vore man ju inte svensk ;-)



Men sprattlet kommer snart :-)



Jobbigt att börja behöva ta tabletter igen, men det är skönt att de tar bort det mesta!

2010-07-19 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0