Semester

Nu blir det äntligen semester, vi har redan hunnit iväg på en liten tripp igår då vi firade lillskrutts mormor som fyllt år. Åkte på dagskryssning till Mariehamn o vände, maken fick sig några öl och jag grät nästan vid buffén för jag fick avstå så mycket gott som jag suktar efter. Körde hem i ösregn, men vi hade en toppendag hela gänget!

Får se om vi lyckas uppdatera frekvent eller inte. Tar med bärbar och modem, men sen är det en annan femma om man prioriterar att uppdatera. Har mest datorn med för att kika upp aktiviteter, sevärdheter på platserna vi kommer besöka. Har inget direkt schema hur och var, vi stannar där vi känner att det känns bra. Men ner mot västkusten ska vi iallafall, det är väl det enda vi bestämt ;-)


Tycker magen krympt, får den känslan ibland. Och jag blir nojig att lillskrutt inte lever, hu vilken lång väntan på UL nu när man drömmer konstigt och har den där otäcka känslan att det kanske inte står rätt till. Ska försöka få till magbilder nu på semestern med, vill gärna ta dem på samma tidpunkt varje gång.

Nåväl, Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Jag hoppas att ni får det väldigt bra! Vi syns väldigt snart också ;) Kraaam!

2010-07-25 @ 14:46:26
Postat av: MDB

Ha en skön semester!

2010-07-25 @ 15:18:58
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Men vad sköönt det låter!! :) Hoppas ni får det superbra.

2010-07-30 @ 12:51:35
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lillskrutten mår säkert jättebra, magen kan ändra sig under graviditeten.

Ha en jättefin semester.

Vad tyckte du förresten om boken Att föda?

2010-07-31 @ 09:56:11
Postat av: Tonci

Föregående inlägget skrev jag, bara glömde skriva namn och sånt...

2010-07-31 @ 09:57:26
URL: http://www.vivillockshabarn.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0