Snarkvarning

Känner mig tröttare och ofokuserad just nu än "vanligt", det stör mig så för jag har rätt stilla jobb framför datorn och där och då blir det kämpigt när tröttheten faller på ännu intensivare. Igår klippte jag med ögonen länge, försökte med alla möjliga knep för att pigga på mig men inte! Slocknade (tydligen!) för jag vaknade med ett ryck när jag hörde att någon gick förbi mitt rum. Shit!! Och inte hjälpte det mig heller ;-)

Låste in mig på toaletten med alarm 10 minuter senare, satt på toalettstolen och slumrade. Men somnade aldrig.

Men det känns inte riktigt rätt, men vad tusan gör man?! Tur jag har en förstående chef men jag vill ju inte sitta och sova på jobbet, och inte heller bli påkommen med det! Ha ha!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj då är man trött du!!! :)

2010-07-02 @ 00:03:07
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Tonci

Haha! Jag kommer ihåg tröttheten i början, den kan verkligen vara jobbig. Jag kunde somna nästan var som helst och hur som helst. Men den går över.

Tack för din kommentar förresten. Jag vet att du hängde med hela tiden och det kändes så bra :-). Vi kan hoppas att alla får uppleva lyckan snart.

2010-07-02 @ 08:26:16
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0