Tråkigt

Känner mig aningens tråkig och tyst ;-) Iallafall här, har lite torka - brist på något att skriva. Det mesta rullar på, jag är tröttare än vanligt dock och snoozar som aldrig förr vissa mornar - imorse var jag sjukt trött efter att ha varit iväg och kommit hem på kvällen. Vi var nämligen ut igår på restaurang och firade vår 10 årsdag, tänka sig vad åren går :-) Var ju lite hemskt att välja bort goda fiskrätter och desserter som innehöll smarriga ostar. Ja ja, jag blev mätt och mycket nöjd ändå! Maken passade på att dricka öl förstås och jag festade loss på fruktsoda som en annan liten barnrumpa - men fräscht var det, inte alls lika sött som vanliga fruktsoda-sorterna brukar vara.
Snart dags att bege sig till tågstation, nedräkning nu till helgen. Vill sova, njuta av vädret (bara för de blir de väl fulväder lagomt till dess??) och hinna UMGÅS! Jag har inget liv i veckorna, och jag sörjer!

Kommentarer
Postat av: http://avlangtan.blogspot.com/



Svarar på din kommentar här. Ja det är kul med så många ultraljud, jag tror med bebis kommer växa ikapp men den blir nog inte jättestor för jag vägde 2900g när jag föddes fullgången, så jag tror det kan vara därför. Varken jag eller min sambo är stora. :)

Ha en mysig helg, kram

2010-07-10 @ 07:56:52
URL: http://avlangtan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0