Andra shoppar + mvc

Igår ringde en av de bästa och hojtade att hon hittat mammabyxor i ljusare tvätt för 50:-, hon mmsade bild och jag ringde upp och sa att hon gärna fick köpa dem åt mig. Söt hon är som tänker på mig <3 Här är det barskrapat på rean, iallafall mammaavdelningarna.

Idag åker jag till bm för att kolla blodtrycket, sen pyser jag till jobbet. En av mina handledare på jobbet hade frågat syster som jobbar på samma ställe som mig om det hade varit en hård helg för mig. Ha ha ha! Det är bara enhetschefen som vet om läget och jag var rak mot henne även igår när jag sjukade mig. Var ju tvungen och få rätsida på eländet, blir ju en ond cirkel när man bara kräks för allt.

Jag fortsätter med mina tabletter ett tag till ;-) Nu kommer man väl aldrig våga sluta, ha ha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kom ju ihåg att du sökte efter ljusare tvätt och när jag sprang på ett par för ett bra pris kan jag inte bara gå förbi. Men de ligger här och väntar på dig!<3



Du skulle ha hört min mormor när hon upptäckte att jag hade köpt ett par mammabyxor ;-) HAHA!



2010-06-29 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0