Ditt o datt

Radade upp smeknamnen vi (eh.. jag!) använt. Men Lillskrutt är väl det som jag gillar mest, skrutt skrutt.. ett ord jag ofta säger annars också. Äppelskrutt - äpplets kärnhus, skrutt också - säger jag när något är orättvist/fel, skruttibangbang - skrotbil/äldre bil. Trots det är lite neggo över det (från min sida när jag använder skrutt-ordet) så ser jag det inte negativt när jag sätter LILL framför.

Varit en tung första vecka på jobbet, man mår illa, tidiga mornar, långa dagar, dålig sömn (så varmt i sovrummet trots öppet fönster!).. Så det är skönt med helg, skrotar runt i morgonrock för tillfället sedan jag varit vaken sedan 4.15.

Ska ut och jaga större BH idag tänkte jag. Det är INTE skönt längre :-( Men det känns samtidigt dumt att handla en-två när jag förmodligen kommer växa ännu mer framöver, men det måste ju vara bekvämt också!

Något jag spanat lite efter är ett fynd på preggojeans, får se om jag slår till alla-redan eller inte. Det är ju ett jättekap och de är i fint skick.. Tåls att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får komma och botanisera i min garderob innan jag slänger ut kläder till försäljning, har lite gravidkläder samt amningsbh:ar :)



-trick för att få hit dig för att få krama dig- ;-)

2010-06-06 @ 07:11:53
Postat av: A

god morgon! :)

2010-06-06 @ 07:36:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0