Lite nytt

Shoppat lite kläder här i dagarna, det första plagget jag köpte var ju ett fynd från tradera - ett par popbrallor i lite rakare stuk.


Men nu har jag fyndat igen ;-) Blev ett par ledigare mammabyxor köpta på H&M, hela 50:- betalade jag! Hittade även träningsbyxor i trekvartslängd med knyt nertill, de har bred skön mudd och svalkande material. Dem kostade 149:-. Och två stycken två-pack med långa linnen, även dem från H&M. Ett två-pack kostade 99:-, jag går ju runt och blottar magen efter lunchtid om jag har mina vanliga toppar - så det var dags att köpa på sig lite fler längre linnen så man slipper gå och dra i dem hela tiden. Och så blev det två stycken bh'ar i större storlek, dags nu tycker jag och byta upp sig!



Lite bilder på mina fynd, slarvigt upplagt i taskigt ljus. Och mina 50 kronors-brallor anar jag varför de kostade 50:- De blir skrynkliga efter tvätt, ha ha ha! Nåja, de är jättesköna och jag kan ha dem redan nu ;-)



Kommentarer
Postat av: MDB

Åh vad härligt att fynde lite kläder. Längtar tills jag inte ryms i mina vanliga. :-)

2010-06-17 @ 14:06:02
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad roligt att få se kläderna du pratade om :)



De där mysbyxorna såg riktigt sköna ut och linnena snygga, man kanske ska ta sig ner på H&M ;-)

2010-06-18 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0