Loppisfynd

Jag har varit två vändor på klädbytardagar då jag varit gravid, och man kan hitta jättefina kläder - vissa inte ens använda många gånger till bra priser. Första gången kom jag inte dit förräns sista dagen och det var rätt urplockat, men kom hem med en påse full - denna gång var jag där 10 minuter efter de öppnat första dagen och kom ut med en påse full. Mest basickläder, men tänkte att jag kunde visa senaste påsen för er.


Jättesött set med isbjörnar på, body och pyjamas från Ellos. P.OP byxor för ynka 10:-
Långärmad body med söt figur framtill, lagom stilrent. Kortärmad body med småbjörnar på. Ida-T mössa 5:-.


Sex stycken långärmade vita bodys i storlek 50-68 och en kortärmad i storlek 56. Vit pyjamas med nalletryck storlek 68. Minsta bodyn hitills i vitt o brunrandigt.



Svart byxa storlek 56, grå byxa strl 56, brun och vitrandig sovpåse, vita byxor med sött tryck som tyvärr inte syns här, djurmotivbyxor, bruna velourbyxor och grå byxor med strumpor.


Långärmade bodys i storlekarna 56-62.


Denna påse betalade jag 225:- för.

Kommentarer
Postat av: MDB

Wow vad mycket kläder! Och så fina! Jag vill också gå på klädbytardagar...

2010-06-23 @ 23:05:50
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Det är verkligen fina fynd du har gjort! :-)

2010-06-24 @ 17:27:50
Postat av: Tea

Det var inte illa!

2010-06-26 @ 09:17:25
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej!

Vart och när i Västerås är det klädbytardagar?

/Jenny

2010-09-01 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0