Nejru!

Jag hade inget flyt att hitta den ljusa tvätten på mammajeansen jag förälskade mig i så, får väl hålla utkik på tradera då - säkert nån som vill göra bra affärer *hmpf*

Märker stor skillnad på att vara ute i värmen, man blir på vippen till dålig om man är ute längre stunder!? Jag som annars är värsta soldyrkaren, så det här var något nytt för mig. Försökte tidigare idag slappa i soffan ute med en tidning, men siddu det gick inte någon längre stund heller! Jag satte mig i arbete med att rensa ogräs istället, kändes bättre att röra sig på sig.

Magbilden tagen och upplagd, jag är nyduschad och börjar må lite tjyvens - anar att jag måste få i mig något innan sänggång. En favorit jag gärna blir sugen på (när jag väl lagt mig!) är knäckemacka med salami, ni kan bara tänka er hur skönt det är och ligga i smulor! Trots man borstar bort så noga så efter man ätit upp, så ligger man och gnisslar mot någon osynlig smula ;-)

Illamående börjar klinga av, äter inte maxdos längre - kräks inte lika ofta. Idag är första dagen på länge jag varit utan tabletter, visst - jag mår svagt illa hela tiden men spyr inte. Frågan är om man vågar låta bli morgontabletten imorgon eller ej? Rädslan av att bli sådär jätteillamående o ränna på toaletten stup i kvarten - kommer sitta långt inom mig länge. Tror jag tar tabletten på morgonen veckan ut iallafall och se om jag kan vara utan Lergigan resten av helgen utan problem. Babysteps!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0