Hinna med?!

Min längtan att komma ifrån vardagen några veckor är stor, till solen, värmen och det underbara landet jag blivit förälskad i. Thailand. Sist vi var dit åkte vi på mycket egna äventyr på mc, vi for förbi en av Thailands barnhem - det låg intill en trafikerad väg med rejäla staket som tornade upp. Jag var nyfiken, ville se mer.

Den här vändan har vi fått supererbjudande som man inte gärna tackar nej till, ett mycket bra pris men det finns såklart några hakar. Maken har sökt nytt jobb och får han det kommer vi inte iväg tillsammans, och vet inte när han får besked om jobbet heller. Och så hade jag tänkt va smidigt o skönt det skulle vara att hinna göra ett FET och resa iväg, ha tankarna på andra håll vid ruvningen. Men när jag räknat efter så är det verkligen hårfin gräns att ens hinna med en FET om vi skulle hoppa på detta erbjudande.

Det blir väl så att vi får avvakta och se hur det blir, har annars en killkompis som gärna följer med mig istället om det krisar sig. Men vill ju helst att maken är med.

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Det är svårt att veta hur man ska planera.

2010-03-03 @ 19:45:12
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0