Lite tur!

Det var mig tur att vi har infrysta embryon på olika dagar, nu har vi två ägg i frysen som vi kan använda oss utav på Måndag då helgen kom i vägen för dem andra. Så om något av dem klarar upptining blir det FET på Måndag. Skönt att det händer något.

Lite pinsamt imorse då jag ringde in, brukar ju alltid hamna i jättekö så plinkade in numret och val 1 för att komma till barnmorska, sedan började jag pilla in headsetet och när jag fick i öronplupparna hör jag "HALLÅ?!". Ha ha! Vi skrattade gott båda två när jag förklarade varför jag inte var i luren och svarade när hon svarade. Det var få som ringde imorse till dem då! Hade rustat mig med tålamod för att få sitta i kö minst 20 minuter som vanligt (med mobilen dessutom) - men då hade man lite tur.

Ringde sen maken och meddelade så han smidigare kan förvarna att han inte kommer alls då vi ska åka ner, ingen idé då han har två timmars resväg fram och tillbaka för en ynka timme på plats.

Så.. kom igen nu fryslortar!! Kom igen!!


Kommentarer
Postat av: MDB

Åh, vad härligt att se den där gubben. Ska hålla tummarna för era frysisar.

2010-03-18 @ 17:55:00
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Fru barnlös

Hoppas, hoppas!

2010-03-19 @ 19:39:37
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0