RD 8

På Torsdag om jag testar är det BIM -4. Känner mig så blandad för resultatet. Ena av mig är LIVRÄDD, jag minns det svidandet suget i magen när jag testade + förra gången - det är STORT och lite skrämmande, trots man önskar sig så hett efter att bli fler. Det och blandat med massvis med glada tankar o känslor som har svårt att låta bli en om man lyckas. Och åt andra sidan är jag garderad för att få mattan undanröjd, men sen vet man inte hur skadad man blir av själva fallet.

Något jag inte skrivit här är att jag denna gång är helt fri från nikotinet, första omgången höll jag på att sluta röka och rökte 2-3 cigg under ruvartiden. Det känns så mycket bättre för samvetet denna gång och så glad att det gått så otroligt bra att sluta efter så många års rökande. Pekpinnar eller inte, jag har varit rak och ärlig även mot kliniken och fått kritik därifrån med. Nu bara positiv kritik tack o lov ;-)

Kommentarer
Postat av: http://avlangtan.blogspot.com/



Hoppas för din skull! och BRA med nikotinet :)

2010-03-30 @ 20:47:51
URL: http://avlangtan.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ja nu är det snart, det känns jättebra! :D Vad duktig du är som är rökfri!! Heja heja! :)

2010-03-30 @ 21:00:32
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: aniara

Heja dig som slutat med nikotin! Så klart ska det vara bästa möjliga bo din kommande ska flytta in i. Rent och fräscht :)

tumhåll!!

2010-03-30 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0