Snart dags för äl test igen

Ja vi gör ju FET i naturlig cykel och vi fick klartecken i januari efter missfallet att köra på, testade glad gubbe 17/2 men kliniken hade fullt och vi fick stå över. Såg att jag lagt in ett av inläggen under kategorin "IVF nr 1 - FET 1" så tog bort det när det inte blev så. Nu är det snart dags igen att börja testa och leta glad gubbe i rutan. Börjar imorgon på dag 11 i cykeln, förra gången blev det utslag på dag 12 men kroppen spelar mig ju spratt så vågar inte vänta med att testa då de säger att jag ska börja med det på dag 11. Så det är bäst att lyda ;-)

Grämer mig lite för detta. Rädd att man ska bli nekad igen, vi har ju verkligen inget flyt. Sedan gruvar jag mig för om vi får komma in så är det just återinsättningen, sist var det inte lattjo. Skulle hellre vilja göra ÄP, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0