Balansgång

Nu börjar det ta sig, idag är jag människa! Visst, jag mår fortfarande illa men jag ORKAR saker och det är underbart. Sedan gör nog solen sitt, den har lyst sedan soluppgången. Måste ju även tacka de nya tabletterna för mitt mående, och så har jag ställt om kosten en aning. Bytt ut frukosten. Nu äter jag mycket fibrer, fiberrika havregryn. Gör susen mot dov halsbränna också.

Ska försöka påta lite i trädgården innan jag tänkte fara hem till mamma min och fira henne nu när det är mors dag. Leker med tanken att nästa år, då kan det även vara jag som firas på mors dag. Jag hoppas det! Fjärilar i magen, en härlig känsla.

Dags att börja dagen. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tonci

Vad kul att du mår bätter!

2010-05-30 @ 11:16:24
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0