Barnsaker

Igår när jag var iväg och uppvaktade min egna mamma på mors dag var det en av mina vänner som haft vägarna förbi och droppat av barnsaker. Hon har frågat (liksom en hel drös till!) om jag skulle vilja ha hennes barns gamla saker. Absolut! Är det inget fel på dem som varför inte?
Så en badbalja, babygym, täcke och sängkläder blev vi rikare igår :-) (TACK igen!) Jag fyller skrubben med barnsaker, sakta men säkert ;-) Vet att det är tidigt, men än har vi inte själva köpt något nytt - jag har fyndat bebiskläder på loppis, det är väl det enda jag köpt sen vi plussade.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är bara glad att de kommer till användning igen :)

Och att du/ni vill ha det!

2010-05-31 @ 19:50:50
Postat av: MDB

Åh vad trevligt att få en massa saker!

2010-05-31 @ 19:52:15
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0