Hela tiden

Jag är verkligen kissnödig konstant, det är grymt jobbigt och hoppas det värsta ger med sig. Är ju van att springa på nätterna, är mest dagtid jag märker stor skillnad. Måste även kontakta min läkare också så vi kan ha samtal iom vad en graviditet gör med min kropp - kring sjukdomen jag har och så.

Annars är det lugnt, maken åker idag bort och kommer inte hem förrän tisdag/onsdag. Kommer väl bli lite långtråkigt emellanåt men får roa mig själv bäst jag kan!

Imorgon ska det även ringas till kliniken! Tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: carlan

Vad är det för sjukdom du har?



Det är mysigt att få ringa till kliniken, än om det är tråkiga besked för man vet innerst inne att dem kommer att hjälpa en till att få en liten bebbe i magen.



Grattis igen din lilla kissnödiga "tjockis"!



Kramar.

2010-05-06 @ 11:15:31
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, känner igen kissandet. Det bådar ju gott iaf. :)



Och jo, män och kvinnor är ju olika och visar då givetvis känslor på olika sätt. Jag vet ju att han också tycker att det är jobbigt, men han har ju det lite lättare att koppla bort det eftersom han inte behöver göra någonting knappt..



Kram kram

2010-05-06 @ 18:25:11
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0