MVC o Läkarbesök

Då har man ringt MVC, jag har tyvärr inget närliggande MVC utan fick välja mellan två närliggande städer. Vi pratade lite smått om hur jag mådde, hur länge vi försökt och då kom vi ju in på IVF - en jättetrevlig BM iallafall. Hoppas det är till henne jag ska till också!

Fick en kombinerad hälsosamtal/inskrivning den 15/6, sedan ska jag in till stora sjukhuset och ha läkarsamtal 1½ timme efter det pga min sjukdom och med tanke på graviditeten. Så får nog ta ledigt en halv dag där för detta åkande. Var det enda vettiga vi kunde komma på tillsammans.

Maken jobbar den dagen, men han kommer säkert vilja följa med :-)

Först ser vi fram emot 2/6 då vi får se om det gömmer sig en lillskrutt i magen. Visade maken en vul-bild, en tjej som gjorde vul igår och var då två dagar längre gången än vad jag kommer vara vid vulet - maken tyckte det såg ut som en böna. Ja det är ju inte något stort där ännu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är massa mumsigt. Ska lägga ut några recept sen så du får testa själv.. :)

Mysigt med UL, längtar tills det är vår tur...



KRAM

2010-05-20 @ 20:19:29
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0