Snabbt visat

Hade tre grav.stickor kvar - kissade på en idag för skojs skull. Det fina strecket var starkt och mörkt redan innan kontrollstrecket började visa sig. Häftig känsla. Måtte det gå vägen denna gången! Undra hur lång tid det tar innan man VERKLIGEN förstår, att man slutar tänka en massa "om", "ifall", "kanske".

Som sagt, symptomen klingat av - delade känslor. För jag har haft sådan yrsel så jag knappt rest mig upp utan att tappat balansen helt och hållet. Vred jag för "hastigt" på huvudet så snurrade hela världen ännu fortare. Så det är skönt, och även att illamåendet dämpat sig - det håller jag i schack med att äta, äta, äta. Men ja, att det knappt känns längre - då börjar man noja ;-) Men ändå, är jag inte jätteorolig - men man vill ha svar på varför. Men det är ju svårt och få helt och hållet.

Nej nu är det dags för mellanmål, är grymt sugen på vitlöksbröd med massa smör på och mjölk. Så det får bli det.

Kommentarer
Postat av: MDB

Åh vad skönt att få se att strecket är där och är starkt. Förstår så väl nogjigheten. Men skönt på samma sätt att illamåendet minskat.

2010-05-16 @ 15:48:55
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: carlan

Kul att allt verkar bra med dig. Kissa på sticka är mysigt att se strecket. Jag gjorde det med idag för att kolla att min kropp tagit upp ägglossningssprutan, och det hade jag.



Du ska nog vara glad att ditt illamående har börjat lugnat sig. När jag väntade min dotter spydde jag i sju månader sedan hade jag förvärkar i tre månader. Gick bara upp sju kilo, det var inte kul.



Så mitt råd är att bara njuta av det att du är en av dem lyckliga som inte mådde illa så länge. För att kräkas tio gånger om dagen är inte kul.



Jag ser det positivt idag att jag hade nästan magrutor efter att lillan hade kommit ut.



Stora mys kramar till Dig och magen.

2010-05-16 @ 19:03:05
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0