Vänta

Gårdagens scenario går på repetition i huvudet på mig, uscha! Har fixat och grejat här hemma hela dagen, för att få annat att tänka på. Idag är det varmt och kvavt, blir nog åska framöver.

Jag klipper gräsmattan i sakta mak, orkar ingenting mot annars. Högröd i ansiktet och svetten droppandes fick jag lyssna på kroppen och ta en paus. Hinka i sig isvatten. Skönt.

Väntar och fördriver tiden tills telefontiden öppnar igen på mvc, jag är väl lite naiv men hoppas jag kan få en tid nästa vecka för hälsosamtalet - för jag vill helst inte ta ledigt från jobbet för det. Då får jag försöka hoppa över det så får BM köra kort samtal för det istället på inskrivningen då - är rätt insatt i kosten och så ändå.
Får se vad de säger helt enkelt. Irriterar mig på dessa telefontider, de har en timme på fm och en timme på em. Är rätt anti sådant vid det här laget ;-)

Näe, dags att göra ett ryck igen och få gräsklippningen överstökad - så kan man ta och göra annat pyssel i trädgården som är lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0