Wow vilken hjälp!

Nej jag blir skickad till hälsocentralen, så får se om jag måste in dit och visa upp mig innan. Irriterade procedurer. Jag har inte någon bil hemma (på verkstaden efter händelsen) så då måste det bli efter J kommit hem, för jag åker inte buss eller cyklar i det här skicket! Hoppas det kan lösa sig smidigt via telefon när barnmorskemottagningen hänvisade mig dit, men med min otur ska de böka förstår jag..

Återstår och se hur detta går. Idag dock mår jag aningens bättre om man jämför gårdagen - men tror att det kommer gå i vågor. Jag är lite piggare iallafall, alltid något!



Uppdaterat lite senare på dagen:

Ringde och förklarade mig för en sköterska som lämnade ett meddelande till min läkare (som jag verkligen tycker om!) hur det låg till. Sköterskan sa att läkaren skulle ringa upp, och gjorde hon inte det hade hon skrivit ut något recept så det fanns att hämta mot eftermiddagen.

Kikade nyss in på apotekets hemsida och loggade in på mina sidor. Där hade min läkare skrivit ut Lergigan comp. åt mig. Gråtfärdig för det! Så skönt, nu slapp jag åka in till vårdcentralen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0