Lite i taget

Har pysslat lite i dagarna här hemma, ett försök till julpynt och sedan har det faktiskt blivit lite bakande också. Otroligt med tanke på hur lite energi man äger numer, men det har funkat. Så nu ska jag bara vagga mig iväg o fixa julblommor sen är pyntandet överstökat. Bakningen blev en sats med mjuka pepparkakor, lussebullar och syltkakor. Så sugen på o fixa julgodis men vet med mig att det tar slut snabbt så jag väntar ett tag med det.

Imorgon är det blodtryckskontroll igen, sen ska vi hämta VAGNEN och även försöka få presenter o julklappar inköpta. Så har vi det gjort och slipper trängas med all hysteri som blir allt närmare jul..

Donat hela dagen och det känns i kroppen, nu blir det en dusch och sen ska jag fixa adventsfika med äppelglöggen. Spännande - är nyfiken på om det går hem hos mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för gratulationen:) Känns helt fantastiskt!:)

2010-11-29 @ 11:00:23
URL: http://ninairmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0