MVC besök (v. 33+4)

Blodtryck: 130/93
Glukos: inget taget
Hb: inget taget
Vikt: totalt +10,7 kg sen inskrivningen
SF: 29
Bebis hjärtljud: 140


Undertrycket högt igen, och kommer få ta nytt tryck nästa vecka redan. Känner diffus huvudvärk, vet inte om det är av trötthet - påvisade inga proteiner på snabbtestet.
Pratade lite om sammandragningarna/förvärkarna, dem gör ju ont - men mest har jag utav blåsan. Barnmorskan skulle ta upp detta med spec.läkaren, förmodligen får jag en tid dit.
Bebis ligger i tvärläge igen dessutom, så SF måttet står still. Bara någon vecka på sig nu o vända sig rätt o fixera sig.
Så nästa vecka, samma tid återigen besök. Och så fick vi tid för första föräldrautbildningen, 8/12. Har redan sagt vad jag tycker om det, men men.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi nä jag vill ju överraska er ;)



Ja visst är det smart, annars blir det ju bara soffan, kanske sängen. Men soffan vill jag inte sitta om man har massa folk på besök, hej här är mina bröst :)



Har ni pratat något om vändningsförsök om bebis inte lägger sig till rätta, eller väntar barnmorskan med prat om det? Hoppas eran goding vänder på sig och fixerar sig!!



Visst är den stor? Eller stor och stor, men inte LITEN iaf :) KRAM

2010-11-25 @ 18:58:25
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0