MVC besök (v.31+5)

Blodtryck: 136/76
Glukos: inget taget
Hb: inget taget
Vikt: totalt +10,5 kg sen inskrivningen
SF: 29
Bebis hjärtljud: 143


Fick reda på att föräldrautbildningen våran kommer bli väldigt sen, första träffen hade de tänkt 8/12 - då hinner man ju knappast gå klart. Datumet skulle dock ändras med tanke på de som är beräknade till Januari, så slutet av November skulle nog första träffen bli istället.

Pratade lite om bäcken och det kommer kikas upp mer till nästa gång jag/vi kommer - och då är ju även TUL avklarat med.

Förvarnades att det blir genomgång med förväntan för ev. förlossning till nästa mvc-besök, hur jag vill helst ha det om det går osv. Så skulle fundera lite över det trots allt. Vet inte om man kommer på så mycket - tar hellre som det kommer, för det blir ju sällan som man tänkt sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Folk verkar tro att dom kan säga vad som helst. Jag har fått höra så mkt under grav, tex - "du kommer få en tjej det ser jag, för har man en tjej i magen så tar hon skönheten ifrån sin mor". TACK för den liksom :) Nä vart dom 15 kg jag lagt på mig är någonstans undrar jag också. Mina lår och min rumpa har blivit större iaf, det vill gärna folk påpeka också =P Sen brösten såklart, herregud vad dom växt!



När var det ni skulle göra TUL? Ska ni göra det av någon anledning eller har ni det som rutin där ni bor?



KRAM

2010-11-12 @ 20:03:13
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0